بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

( رز بروز ترین وبلاگ ) (مدیر وبلاگ:سجاد )
بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

( رز بروز ترین وبلاگ ) (مدیر وبلاگ:سجاد )

*فیس بوک چت*

                                                      
                    

فیس بوک چت

فیسبوک چت

فیس بوک یک شبکه اجتماعی و چت روم مجازی است که به واسطه آن می‌توان با دوستانی که دارای حساب کاربری در فیس‌بوک هستند عکس، فیلم یا پیغام به اشتراک گذاشت. فیس‌بوک فعلا به طور رایگان در اختیار مردم جهان قرار دارد و با نمایش تبلیغات هزینه خود را تامین می نماید.

فیسبوک چت

مالک فیسبوک

چت در فیس بوس از طریق مربع کنار پایین صفحه انجام می پذیرد و فیس بوک در حال طراحی سرویس چت روم نیز می باشد.

سایت فیس‌بوک بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و هم‌ اکنون به ۴۰ زبان، قابل دسترس بوده و ۷۰ درصد از کاربران آن در خارج از آمریکا می باشند.

کاربران در فیس‌بوک دارای یک صفحه و چت شخصی می باشند. می‌توانند گروه ایجاد کنند و یا در گروه‌های دیگر عضو شوند. کاربران فیسبوک می‌توانند برای خود آلبوم عکس انتخاب کنند و افرادی را به لیست دوستانشان اضافه یا حذف کنند.

کاربران در فیس‌بوک به پنج گروه طبقه‌بندی می‌شوند؛ دوستان، دوستانِ دوستان، اعضای هم‌شبکه، غریبه‌ها و کاربرانی که بلوکه کرده اید.

سرویس چت در فیسبوک محدود به دوستان شما می باشد و امکان چت با سایرین در فیس بوک وجود ندارد.

فیسبوک در ایران اسلامی

سایت فیس‌بوک در ایران فراز و نشیب‌های زیادی داشته ‌است. فیس‌بوک قبل از سال ۸۸ دوبار پالایش و دوباره آزاد شده بود. اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ دوباره پالایش شد. مسئولان ایران علت پالایش شدن را نقض حریم شخصی افراد در وب سایت فیسبوک بیان می‌کنند.

انتقادها به فیس‌بوک
دانشگاه الزهرا در کشور مصر، اعلام کرد که استفاده از فیس‌بوک را برای مسلمانان حرام است. آن‌ها دلیل صدور این فتوا را فروپاشی خانواده‌ها اعلام کردند و معتقدند که فیس‌بوک یکی از دلایل فروپاشی خانواده‌ها است.
نتایج یک مطالعه در انگلستان نشان داده که در حدود یک‌ پنجم تا یک‌ سوم طلاق‌های این کشور،به فیس‌بوک در دادخواست طلاق اشاره شده و موجب نارضایتی یکی از طرفین را فراهم آورده.
جولیان آسانژ موسس وب سایت ویکی لیکس و منتقد فیسبوکی می‌گوید:
فیس‌بوک تنفر آمیز ترین ابزار جاسوسی است که تاکنون ایجاد شده‌است. هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی فیس‌بوک اضافه می‌کند باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می‌کند.
به گفتهٔ جولیان فیس‌بوک یک گنجینه اطلاعاتی بسیار بزرگ از نام و پیشینهٔ افراد است که کاربران آن را به شکل داوطلبانه در اختیار این شبکه اجتماعی قرار می‌دهند و این ابزار توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. دسترسی این دستگاه‌های اطلاعاتی به اطلاعات ذخیره شده در فیس‌بوک آن را به یک ابزار خطرناک بدل کرده ‌است. سرویس چت فیسبوک نیر بطور کامل دخیره شده و بعدا بازخوانی می شود.
فیلم سینمایی فیس بوک
در سال ۲۰۱۰ دیوید فینچر فیلمی را با نام شبکه اجتماعی در مورد فیس‌بوک و زندگی مارک زاکربرگ بنیانگذار این سایت ساخت اما موسس فیسبوک بعدا این فیلم را غیر واقعی خواند.
حرف آخر درباره فیس بوک
تصیمیم گیری در مورد استفاده یا عدم استفاده از خدمات این شبکه اجتماعی با شماست و سرویس چت روم محبوب یک چت روم شما دعوت به استفاده از خدمات چت همزمان یک چتروم می نماید.

فیسبوک چت

چت روم های مرتبط

  • فیس بوک
  • فیسبوک فارسی
  • فیس بوک فارسی
  • فیس بوک چت
  • فیس بوک
  • چت فیس بوک
  • فس بوک
  • فیسبوک
  • چت روم فیس بوک
  • فیسبوک چت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.