بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

( رز بروز ترین وبلاگ ) (مدیر وبلاگ:سجاد )
بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

بزرگترین وبلاگ تفریحی و سرگرمی رز

( رز بروز ترین وبلاگ ) (مدیر وبلاگ:سجاد )

آموزش config کردن سرور plusmw3

                                                
                              

                                                             با سلام

1-ابتدا فایل رو دانلود کنید:

http://download1956.mediafire.com/iutv5c279yvg/mkxof7t19j8kq2q/IAM+By+SA3D+v3.2.rar

پسورد:GameemaG

2-فایل را از حالت فشرده خارج کنید

3-محتویات داخل پوشه را داخل پوشه scipts محل بازی کپی کنید

4-بعد سرور رو ران کنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 09:59

ip ts khodeto bede

بیا به این Ip دیگه
من همیشه اونجام
79.175.169.187:6006

Mort3za یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 09:50

الان هستم بیا

mamad یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 08:24

سلام من سرور میسازم . توش هم میرم ، ولی تو لیست ادمین نیستم. چه کنم؟

باید یه فایل دانلود کنی به اسم IAM0.cfg0
بعدش محتویات اونو بریز پوشه scipts0
وقتی وارد سرورت شدی اینو بزن 0xuid!
یه شماره برات در میاد xuid0 خودت
بعد برو پوشه IAM0.cfg0 نوشته =0MasterAdmin
xuid0 خودت رو بنویس اگه شد وقتی میری داخل سرور مینویسه
Welcome Master Admin to server
برای اینکه بیشتر توضیح بدم
به teamspeak0 مراجعه کن
Ip0 teamspeak0:79.175.169.187:6006
این 0هایی که گذاشتم الکیه.

Mort3za شنبه 28 دی 1392 ساعت 13:56

yek file hast to bazi be esme caches pakesh kon va dobare LaunchPlusMW3 ro ejra kon saato iena ro ham up kon

slm
dorost shod mer30
sobh ha ham bia server 24saate dg
vaghti mikham bazi konam nisti age ham hasti ye moshkel dg daram

Mort3za شنبه 28 دی 1392 ساعت 12:56

آنلاینممممم

باز هم یه مشکل دیگه.این مشکلات تمومی نداره.
یه مشکلی برام پیدا شده.
اگه بلدی کمکم کن.وقتی میخوام سرور وصل بشم نمیشه.وسط conecing گیر میکنه .

Mort3za پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:16

ای بد شانس چه بد شد.مشکلی نیست حالا مشکلت حل میشه
جات خالی اومدم iam با addon و plugin قاطی کردم خلاصه یک اوملتی ازش درومده که نگو
سرور بیشتر وقت آنلاین سیستمت درست شد حتما بیا

سلام
راستی سیستمم درست شد مانیتورم خراب بود. دیگه ببخشید
چرا دیگه نمیای. سرور بزن D:.
من که نمی بینمتحالا اگه من سرورم سالم بود 24ساعته رانش می کردم.

Mort3za چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 17:02

سلااااام کجایی توو چرا نیوومدی سرور از صبح تا شب آنلاین بود این iam هم خیلی خوب بود به کار اومد.
راستی این kia که چتر بود .هکر هم هست دهنش سرویس

سلام
چطوری.من سیستم خودم خرابه ممکنه چند روز نیام سرور قصش مفصله
.
منو ببخش
فقط یه کاری کن سرور هرروز ران باشه.من هم سعی میکنم تمام مدها را برات بذارم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.